Η τακτική άσκηση είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της καλής υγείας αλλά ο καθένας πρέπει να ασκείται ανάλογα με τις δυνατότητές του, γιατί η έντονη άσκηση μπορεί να φέρει μεγάλη κούραση. Η τακτική, ελαφριά γυμναστική εξασφαλίζει το μυϊκό τόνο και μας δίνει μια αίσθηση ευεξίας.
Όλοι όσοι πάσχουν από ΣΚΠ, άσχετα από το βαθμό αναπηρίας, μπορούν να ωφεληθούν από την άσκηση. Στην εποχή μας που όλοι ασχολούνται με την φυσική τους κατάσταση, η άσκηση αναγνωρίζεται σαν ένα αναπόσπαστο μέρος ενός ολιστικού προγράμματος αποκατάστασης.

Ένα πρόγραμμα άσκησης με την επίβλεψη του ειδικού μπορεί:

  • Να αυξήσει τη μυϊκή δύναμη
  • Να διατηρήσει ή να αυξήσει την αντοχή
  • Να διατηρήσει ή να αυξήσει το εύρος κίνησης και την ελαστικότητα των αρθρώσεων
  • Να μειώσει την σπαστικότητα
  • Να δυναμώσει τη λειτουργία της καρδιάς και των αγγείων
  • Να προλάβει προβλήματα από τις κατακλίσεις
  • Να προλάβει δευτερογενή συμπτώματα της ΣΚΠ
  • Να βοηθήσει στον έλεγχο του βάρους
  • Να μειώσει την τάση για δυσκοιλιότητα
  • Να προάγει μια εσωτερική αίσθηση επιτεύγματος και ευεξίας
Γυμναστική στο νερό
Τι χρειάζεται για να γυμναστεί κανείς στο νερό; Σχεδόν τίποτα! Ένα μαγιό, ένα σκουφάκι, μια ζώνη υδρογυμναστικής, αγάπη για το νερό και… ένα φυλλάδιο σαν αυτό που σας δείχνει ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο νερό με την καθοδήγηση (αρχικά τουλάχιστον) ενός ειδικού γυμναστή. […]
Yoga / Pilates
Υπάρχουν αρκετές ενδείξεις ότι ενώ η γιόγκα χρησιμοποιείται από τους ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας ως μια μορφή άσκησης, παράλληλα συμβάλλει στην ανακούφιση των ασθενών καταστέλλοντας τον πόνο, όπως αναφέρει νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο Rutgers των ΗΠΑ. […]